C More

När jag gör mitt Kanalval på Min sida så går det inte att lägga till Cmore överhuvudtaget.
Har t o m startat om PC:n. Händer inte ett piss.
Finns inte ens med i med i mitt urval. Trots markering att den ska va med.

Hälsar
Klingan

Kommentarer

  • Hej, och stort tack för din input! Vi har rapporterat och lokaliserat problemet. Förhoppningsvis ska det vara löst nu och vi jobbar på att ytterligare stärka upp runt den funktionaliteten.

    Vänliga hälsningar,