Byte av mejladress!!!

Hej!

Jag har försökt att byta min mejladress men något går fel varje gång!!!
Jag får ett mejl till min nya adress med en länk från Er, jag klickar och skriver in mitt lösenord och där tar det stopp varje gång. Ska jag behöva skapa ett nytt konto för att byta adress?

// Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    ber om ursäkt för sent svar. Det var ett tekniskt fel, men det ska vara åtgärdat nu enligt våra tekniker. Så prova gärna att byta mailadress nu!

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes