Byta signal för notis

Jag hittar ingenstans i appen att ändra signal för notiser! (en väldigt högljudd och irriterande signal har hijackat min telefon så jag behöver gå in och ändra överallt...)
Mvh,
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Det är inget som vi styr över utan du får ställa in det i ditt operativsystem. Finns många olika varianter för Android så exakt hur det ser ut för dig kan jag inte svara på men brukar vara något i stil med:
    • 1. Inställningar
    • 2. Ljud
    • 3. Ändra default notification sound (vet inte exakt hur det är översatt då vi inte har några enheter på svenska här).
    Med vänliga hälsningar,
    Victor