Byt trailer

Hej, jag följer Morden i Midsommer sedan flera år tillbaka. Eftersom dom går på olika kanaler och jag inte alltid kommer ihåg när jag enbart läser texten vilka filmer jag sett är det väldigt bra med trailers. Men nu har det varit samma trailer i flera år. Går detta att göra något åt? Typ ta bort trailer istället när den ändå alltid visar fel.

Kommentarer

  • Hej Ellis,

    vi är medvetna om problemet, men dessvärre har vi inte kunnat lösa specifika episodtrailer till vissa av serierna än, vilket har lett till att vi helt enkelt får hålla oss till programgenerell trailer. Vi har valt att göra så istället för att ta bort trailern helt.

    Men jag ska lyfta det med resten av gänget när semestern är över och se om det finns något sätt att lösa det på!

    Ha det fint
    Johannes