byt producent

Kan ni påverka så att producenten i handboll EM sätts på avbytarbänken? Sämre får man leta efter!

Kommentarer

  • NEJ! Hur skulle en tv-tablå skulle kunna påverka någonting, tycker du?
  • Hej Per,

    vi på tv.nu styr dessvärre inte över produktionerna i TV. Det bästa är att du hör av dig direkt till den ansvariga kanalen! Ha det fint

    Hälsar
    Johannes