Bugg i flikarna på startsidan

På startsidan, om man klickar på fliken ALLT så listas alla kanaler man valt inklusive HBO och Netflix, men om man klickar på flikarna FILM, SERIER eller SPORT så listas bara vanliga tevekanaler. Ska det verkligen vara på det viset? Man kan ju vilja välja om man vill se film eller serier även på HBO och Netflix.

Kommentarer

  • Hej Johan, tyvärr stämmer det som du säger och detta är något vi arbetar på för tillfället. Lanseringen av streamingnyheter var tvungen att ske stegvis och kommer bli bättre och bättre med tiden!

    Vänliga hälsningar