Besviken med sf anytime filmkod

Skulle hyra film på sf anytime med en kod som jag vann av er och det stod att det inte gällde för det har gått ut men den ska inte gå ut förrän 30 oktober i år. Tänkte kolla på film med killen men det gick inte och jag kände mig jätte besviken över det. Kändes som att ni lurade mig och förstörde en filmkväll hemma här hos mig

Kommentarer

  • Hej Emelina!
    Åh vad tråkigt! Hemskt ledsen för detta.Jag har påtalat för SF Anytime att det varit fel på ett par av koderna men de har inte kunnat identifiera vad felet har varit utan allt har sett rätt ut och de flesta har funkat.

    Skickar gärna 2 nya till dig, men gör det gärna på mail så att de inte ligger publika här i forumet. Skriv ett mail till marknad@tv.nu så kan jag svara dig på den adressen du skriver ifrån och så får du nya koder med lång giltighetstid!
    Johanna Cervin