BBC Entertainment

Hej TV.nu,
BBC Entertainment är ju tillbaka sedan någon tid i Telias utbud, numera under namnet BBC Brit, och eftersom jag (och säkert många fler) tycker att det finns mycket sevärt på den kanalen föreslår jag att ni snarast för in den igen i era programtablåer.
Skicka mig gärna ett meddelande när så har skett. Tack på förhand, och en trevlig helg, önskar er,
Gösta Svensson

Kommentarer

  • Hej Gösta,

    Tack för att du säger till. Har bytt ut BBC Entertainment till BBC Brit i flera telia-paket men säg gärna till om du upptäckt det på något specifikt paket så jag inte missar något.

    Du kan också lägga till kanalen om du går in på menyalternativet "kanalval" på webben eller mina sidor på apparna.

    Säg till om du inte hittar så löser vi det!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor