Avsnitt

Varför sätter ni så sällan ut hur många avsnitt en serie är på?

Kommentarer

  • Hej Sam,

    Tyvärr har vi bara informationen på ett fåtal serier men jag jagar på så att vi förhoppningsvis kan få det på plats på fler serier. Det verkar som det ofta saknas hos de vi får tablådata av men det kan även finnas något tekniskt som fel som inte göra att vi hämtar alla.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Saknar avsnittsnummer på serier.🤔
    måste gå in på tidningen för att se detta.
    Tacksam om ni ordnar det.
  • Hej Lillemor,

    Som du märkt saknas det på många, det beror fortfarande på att vi inte har informationen. Jag ska kontakta vår dataleverantör för att se om vi kan bättra oss på den fronten.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor