Avisering

Avisering kommer just nu 6 minuter efter programstart och har varit så i en vecka. Efter ominstallation fungerar det i några timmar, men dan efter är lika igen. Synd, för appen har funkat felfritt före detta började.
Glad Påsk?

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Det var inte bra, är du inloggad eller inte när du sätter aviseringarna? Det hjälper oss i felsökningen då de hanteras lite olika.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag är inloggad jämt och nu efter ännu en ominstallation, så fungerar det som det ska. Hoppas det håller i sig, för det är mycket bra app som jag använder dagligen.
  • Hej Bo,

    Så ska det inte vara såklart. När du installerat om och notiserna funkar är du inloggad då också? Alltså loggar du in direkt efter att du installerat om.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Har samma problem. Har nu ominstallerat men nu får jag inga aviseringar alls. Innan ominstallation kom aviseringen mellan 3-15 min försent
  • Hej Marion,

    Det var inte bra. Är du inloggad när du sätter pushnotiserna? Tyvärr är det lite svårt för oss att hitta orsaken till förseningen men vi undersöker.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ja.. Inloggad
  • Hej Marion,

    Vi tror vi hittat en lösning på det här som kommer med i nästa uppdatering som borde komma inom de närmsta veckorna. Om problemen kvarstår efter uppdatering hör av dig igen så får vi gräva mer i det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor