Att skapa konto

Jag kan inte skapa något konto till sidan TV.nu.  Får bara att jag ska ändra mitt lösenord.

Kommentarer

  • Hej Alvar,

    Kan det vara så att du redan har ett Schibsted-konto? Vi delar samma system som t.ex. Blocket så du använder samma inloggningsuppgifter här i så fall.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag fått mail av er att ni stänger ner mitt konto om jag inte loggar in... vet inte att jag gar ett konto och inte mitt lösen
  • Hej Carin,

    Du kan logga in här: https://www.tv.nu/min-sida/installningar. Sedan trycker du på glömt lösenord och då kommer instruktioner hur du återställer det. Säg till om det inte fungerar!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor