appen kraschar

Appen kraschar  när jag vill se mer information  om ett program. När jag sedan startar appen igen visas den info jag sökte. Har installerat om, hjälpte inte.

Kommentarer

  • Hej Lasse,

    Jag har några frågor för att försöka kunna reda ut vad felet kan bero på:
    Gäller det alla program eller bara något specifikt?
    Klickar du programmen på tablån eller är det någon annanstans i appen?
    Är du inloggad när du gör detta?

    Hälsar
    Johannes
  • Hej,
    Gäller program i tablån. Vill veta lite mer om en film, klickar på den. Då kraschar appen. När jag sedan öppnar appen igen finns infon om t ex en film framme. Är inloggad.
    Mvh
    Lasse

  • Hej igen,

    okej! dyker det upp något meddelande när appen kraschar? Det bör dyka upp en sån. I så fall får du gärna trycka på "Skicka feedback"-knappen på det meddelandet så kan vi analysera och se vad som är fel.
    Johannes
  • Behöver också veta vilken version av appen du har. Du kan hitta den infon om du går in under "min sida", sedan vidare till "Inställningar" och där står det "version" i botten. Återkom gärna med den infon om du har möjlighet 😀

    Hälsar
    Johannes
  • Hej,
    Tror att det står version 6.0.1
    Dyker inte upp något meddelande. Åker raka vägen ut till startsidan på surfplattan.
    Har en Samsung surfplatta.
    Mvh
    Lasse