Appen i iPhone

När jag använder appen i min iPhone och vill kolla morgondagens program på de olika kanalerna så hoppar appen tillbaka till idag hela tiden! Mycket irriterande!

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Det låter som ett stökigt fel. Jag har kontaktat vår iOS support somär lediga i helgen men som kommer kunna kika på det nu i veckan som kommer så får vi se om vi kan få ngt svar på detta. Så länge kan du alltid prova att uppdatera appen alt ta bort den och ladda ner helt på nytt.

    MVH / Johanna
    Johanna Cervin