Annan tidzon

Under den tid man på grund av att man befinner sig i en annan tidzon har ett annat datum än i Sverige visas olika information om datumet (igår, idag, imorgon) i programtablån och i menyn till vänster om denna.

Leif H

Kommentarer

  • Hallå Leif.

    Spännande upptäckt. Jag ska ta det vidare till mina kollegor som jobbar med detta. Fint att du tog dig tid att höra av dig!

    Trevlig helg
    Johannes