Android TV version samt möjlighet att öppna Play kanalerna i sina respektive appar

Skulle vara toppen med en Android app som stöder Android TV samt att länkarna "Se på TV4 Play", "Se på Viaplay" osv. öppnar respektive Android app istället. Idag länkas man till webversionerna.

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Bra förslag. Just nu finns det inga sådana planer, men vi lägger givetvis förslaget vidare till ansvariga.

    Ha det bra!
    Johannes