Android App fel

Hej
Det går inte längre att ladda sidor i Android appen. För att ladda måste man först gå till hemsidan och sedan välja appen. Lite krångligt men förmodligen inte så det är tänkt?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Kenneth,

    Det var inte bra att appen krånglar. Är det när appen varit i viloläge som den inte vill starta igen? Hur ser det ut, någon laddningsindikator eller felmeddelande, skicka gärna en bild. Vi håller på att undersöka vad det beror på.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Vi undrar också om du är inloggad när du använder appen, om det kan finnas någon koppling där.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor