Ändra inloggningsmejladress

Hej,

Min mejladress som jag loggar in med kan jag tyvärr ej nå. Men jag har en annan adress på mitt konto och den har jag också ändrat till Primär, men det är nämligen så att jag fortfarande loggar in med den mejladress som jag ej kan nå och jag undrar nämligen som så, att tar jag bort den mejladress som jag loggar in med men låter den primära vara kvar - betyder det att jag ändå kan logga in eller inte? Kan jag dessutom också logga in med den som jag har valt som primär för någon månad sedan? Eller måste jag logga in med den mejladress (som jag ej kommer åt) som jag startade detta konto med hos er?
Säg inte att jag ska kontakta Schibsted för det går inte. Det enda man får med deras "kontakta oss" är bara alla deras sammarbetspartners, så snälla hjälp mig med dessa frågor, och ja, jag ställer dom här nedan igen då jag sällan får svar på ALLA frågor;

1. Om jag tar bort den mejladress som jag loggar in med men låter den primära vara kvar - betyder det att jag ändå kan logga in hos er eller inte?

2. Kan jag dessutom också logga in med den som jag lade till och har valt som primär för någon månad sedan?

3. Måste jag alltid logga in med den mejladress (som jag nu ej kommer åt) som jag startade detta konto med hos er?

En extra fråga;

4. Om jag tar bort den mejladress som jag startade detta konto med och låter den primära mejladressen vara kvar, kan jag då ändå logga in med den mejladress som jag startade detta konto med hos er?

Tacksam för svar - ALLA 4 frågor, Tack!!!!!

Med vänliga hälsningar

Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Ska ta dina frågor vidare och se om jag kan hitta svar på dom, tack för att du hör av dig. Medan du väntar, går det att logga in på tv.nu med den nya e-mailen som du satt som primär?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag vill säga upp mitt Schibsted - konto snarast!                                                           Med vänlig hälsning, Annika Hedman
  • Jag vill avsluta mitt Schibsted konto!
  • Hej,

    Gå in på https://login.schibsted.com/, sedan integritet och sedan ta bort konto för att ta bort det. Säg till om vi kunnat göra något bättre!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor