Allente kanalutbud

Hej.
Jag har Allente numera, gamla canal digital, av deras kanalutbud finns bara ett fåtal kanaler med i er tablå.

Kan man göra en sökning utifrån vilken abbonemang man har.
Mvh Stefan

Godjul

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Tack för att du hörde av dig. Vi har många kanaler på tv.nu, kanske för många då vi inte kan visa upp alla kanaler för alla användare. Så det jag rekommenderar dig är att skapa ett konto och sedan göra dina kanalinställningar, om du sitter på webben kan du gån in här: https://www.tv.nu/min-sida/mina-kanaler och på appen ligger kanalvalet under "Min sida".

    Tyvärr kan man inte välja paket, det var en funktion vi hade förut men tyvärr blev den snabbt inaktuell och rätt missvisande men när du väljer "Lägg till kanal" så har du ett förstoringsglas i övre högra hörnet där du kan söka på kanaler för att snabba upp processen, sen är det en inställning du bara behöver göra en gång (tills du byter kanaler).

    Hoppas det hjälpte, hör av dig om du undrar något eller stöter på problem!

    Med vänliga hälsningar och god jul,
    Victor