Abonnemang

Pris ?
Leif Alervall

Kommentarer

  • Hallå Leif.

    Om du vill skapa konto hos oss på tv.nu är det kostnadsfritt.

    Återkom om du har några fler frågor!
    Hälsar
    Johannes
  • Jag gick med av misstag. Trodde att jag skulle hitta en viss film att casta men detta är något helt annat som jag inte vill ha. Hur går jag ut?
    mvh Ingrid Milveden Parker
    Ingrid Milveden Parker
  • Hej Ingrid,

    Vi är en guide till tv och streaming, men som du märkt har vi inga program själva, vi visar bara var du kan se serien eller filmen. Kontot kan också användas för att göra inställningar på tv.nu, bland annat välja vilka kanaler du vill ha på din startsida.

    Om du fortfarande inte vill ha konto så kan du ta bort om du loggar in här: https://login.schibsted.com/

    Med vänliga hälsningar,
    Victor