webbradio

varför buffrar era program efter ca 15 min och går inte att starta om?

Kommentarer

  • Hej Benny!

    Är det i Firefox? I så fall vet vi inte varför problemet uppstår, däremot hur du slipper det. Andra lyssnare har sluppit problem genom att ändra från hög- till mellankvalitet i Firefox.

    Klicka på den lilla pilen till höger om volymreglaget i spelaren i Firefox. Då fälls ett lager ut där du ser vilken ljudkvalitet du använder nu. Om du klickar på "ljudkvalitet" kan du byta kvalitet.

    Hoppas att det kan hjälpa även dig!

    Om felet inte påverkas alls av denna manöver, så undrar jag om du har ett antivirusprogram som heter Bitdefender, där vi ser ett problem med de ljudströmmar som används i Firefox.
    Annika Webbmaster
  • Hej Benny!
    Felet är nu, äntligen, löst och det ska inte bli samma avbrott i hög kvalitet på Firefox längre.

    Vi beklagar att det tog så lång tid att lösa!
    Annika Webbmaster