Melodikrysset - Går ej att skicka in

varför går det inte att skicka in krysset
Per Ragnarson

Kommentarer

  • Samma problem
    Lilian Nilsson
  • Håller med inte bara du som råkat ut för detta, tror man missat någon svart ruta i set uppen
    Stig Källberg
  • Bindestrecket i L1 äe oskyddat, så man måste skriva nåt där.
    skriv ett eget bindestreck
    Lennart Nordin
  • Hej!

    Det blev tyvärr fel i lördagens kryss, vilket vi verkligen vill be om ursäkt för! Om ni lyckades skicka in era lösningar genom att fylla i den tomma rutan med någon slumpmässigt vald bokstav eller tecken så kommer era lösningar att godkännas och vara med i dragningen av de inskickade kryssen.

    Vi hoppas att ni trots denna miss från vår sida hade en trevlig stund under lördagsförmiddagen och att ni fortsätter lyssna och lösa krysset även i framtiden.

    Önskar er en fin vecka!
    Ted (ej kvar på Sveriges Radio)

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.