Vill skriva ut kommande Melodikryss

Varför svarar inte på "kommande".??????? jag vill kunna skriva ut kommande program, men det funkar ju inte. får bara fram det senast sända!!!!!!
Britt

Kommentarer

  • Hej Britt!

    Det går alldeles utmärkt att skriva ut kommande kryss. Gå till den sida där det finns en kryssplan som du fyller i på datorn:
    sverigesradio.se/artikel/los-melodikrysset

    Ihop med kryssplanen finns det en knapp, Skriv ut våra kryssplaner, se bild:

    När du klickat på den, ser du denna vy, där du hittar länkar till två olika utskriftsversioner för ett par tidigare kryss och ett par kryssplaner framöver:

    Om du inte ser någon kryssplan (och därmed ingen Skriv ut våra kryssplaner-knapp) så får du hjälp här:
    Kryssplan visas inte på hemsidan

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.