Kan jag stänga av hemsidans automatiska uppspelning?

Jag börjar lyssna på ett program på er webbsida. När programmet är slut sätter ett annat program igång. Jag vill stänga av den funktionen och bara lyssna på de program jag själv startar.

Kommentarer

  • Hej Lotta!

    Längst ned på vår webbplats finns en spelare. Om du klickar på pilen till höger om volymkontrollen, så fälls det ut en större version av spelaren och i den vyn kan du stänga av funktionen spela nästa, se gula markeringen på bilden nedan:

    Här har jag skrivit ett längre svar om en liknande fråga, som kanske kan intressera dig:
    Hemsidan, vilka poddar spelas automatiskt?

    Där berättar jag även vilka poddar och nyheter som spelas upp i en automatisk följd  (om man inte slår av funktionen Spela nästa på det vis jag nyss beskrev) och vilka som spelas upp utan att något annat följer med.

    Återkom om du har fler frågor!

    Annika Webbmaster