Sommarprat: var är avsnittet med musik?

Keyyos sommarprat finns bara i förkortad form i appen, var hittar man fullängdsversionen?

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Felet drabbar dagens sändning om du varit för ivrig
    Det som jag tror ställer till det för dig, är att den långa musikversionen finns tillgänglig först efter sändning. Den brukar komma ut cirka klockan 14.30, medan den nedklippta poddversionen publiceras i förväg och finns tillgänglig från klockan 7.00 på morgonen. Under flera timmar finns alltså det nedklippta avsnittet - men inte hela avsnittet med musik - tillgängligt, och det är då endast den nedklippta podden du når från hemsidan och i appen.

    Den första versionen biter sig fast
    Att du endast ser den korta versionen av Kristina ”Keyyo” Petrushinas program från i lördags, beror troligen på att du har startat den versionen. Om du väl har startat "fel version" så är det den som syns i Android-appen.

    Du ska kunna hitta den längre versionen av samma avsnitt genom att trycka på trepunktsmenyn som finns i anslutning till detta avsnitt. Dessa tre punkter ligger ofta uppe i högra hörnet av bilden på sommarprataren, men i en del listor ligger den till höger i texten om detta avsnitt.

    Annars kan du förstås lyssna från vår hemsida:
    https://sverigesradio.se/avsnitt/kristina-keyyo-petrushina
    Annika Webbmaster