Utskrift av kryssplaner: Länk till den sista veckan är ofta trasig

Skriver ofta ut kryssplaner för flera kommande veckor. väldigt ofta (dock inte alltid), bl a både idag 15/5 och förra söndagen 8/5 kan man inte skriva ut den sista av veckorna som finns för utskrift. Problemet är samma för både hög- och lågupplöst variant.
Hoppas att ni kan lösa problemet.

Kommentarer

  • Tack, dessa länkar genereras automatiskt, och ibland har redaktionen inte hunnit "skapa krysset" (till exempel för att de inte har fått förlagan från Anders Eldeman ännu), och då blir det den här typen av fel.

    Andra gånger kan det vara något litet fel på kryssplanen som gör att den inte har blivit godkänd och publicerad, och de problemen kan redaktionen lösa när de väl får kännedom om dem. Jag hör efter vad som är fel denna gång och håller tummarna för att det är något vi snabbt löser!
    Annika Webbmaster
  • Tack för ditt svar Annika :-)
    hälsar
    Anne