Hur byter jag enklast P4-kanal i appen?

Hej! Jag bor på gränsen mellan två P4-områden och skulle vilja ha båda som favoriter på startsidan, men hittar bara att jag måste gå in under inställningar och ändra när jag vill byta kanal. Går det att ha två P4-kanaler på startsidan, så att det skulle gå snabbare att byta mellan dem?

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Tyvärr kan du inte ha mer än en P4-kanal vald åt gången, men det finns ett mycket smidigare sätt att byta P4-kanal, nämligen att "långtrycka" på den rosa P4-knappen på startsidan.

    Hoppas att detta gör appen lite enklare att använda för dig!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!
    Det var ju jättebra, stort tack! :-)
    Gott nytt år!
    Mvh
    Maria
  • Tack detsamma!
    Annika Webbmaster