Trafik-API: vill filtrera på fler parametrar

Jag använder ert Trafik API för att hämta aktuella trafikmeddelanden och visa på en skärm hemma. Det hade varit toppen om man kunde filtrera på fler parametrar i anropet, exempelvis:
"priority", "category" och "subcategory".
Carl

Kommentarer

  • Hej Carl!

    Välkommen till forumet!

    Tack för ditt förslag gällande utökade filtreringsmöjligheter för vårt Trafik-API. Jag ska se till så att önskemålet når fram till rätt kollegor inom organisationen.

    God Jul!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)