Hur når jag Iphone-appens sovtimer?

Det vore trevligt med en timer i appen. Lyssnar och somnar till radio men på morgonen är mobilen död då batterier är helt urladdat. En timer skulle förbruka mindre energi och spara på mobilens livslängd.
Chris

Kommentarer

  • Hej Chris!

    Trevligt att du lyssnar (och till och med somnar) till appens innehåll! Vi har en sovtimer i appen, funktionen hittar du i den expanderade spelaren.

    Själva spelaren, som du ser på bilden ovan, får du upp genom att klicka på den minimerade spelaren som du finner nedtill i appen, precis ovanför flikarna för Start, Direkt, Nyhetemed flera.

     Återkom gärna om du inte får det att fungera!

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Hej, superbra. Tack!
    Chris