Tid kvar innan program försvinner - iOS

Hej!

I senaste uppdateringen försvann ”tid kvar”-funktionen under nedladdade program. Är det något som kommer tillbaka?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Tua!

    Visst är det denna funktion som du syftar på?

    Jag testade att ladda ned ett avsnitt precis och så vitt jag kan se så verkar funktionen fungera som den ska. Hur ser det ut hos dig?

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Hej Ted!

    Tack för svar! Jag menade dock funktionen som visar hur länge ett program finns (oftast med musik) innan det försvinner. Otydligt av mig!!!! Har markerat där det brukade stå.

  • Hej Tua!

    Tack för återkoppling. Då är jag med. Jag kommer att höra med våra utvecklare och se vad de säger, återkommer snarast möjligt!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Hej Tua!

    Vi skulle ju återkoppla till dig hur det gick, vilket vi missat att göra! Jag hoppas och tror att du själv redan har konstaterat att denna praktiska funktion är på plats igen.

    God fortsättning och trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack för återkopplingen!

    Det har jag, och jag är så himla nöjd. 😀

    God fortsättning och tack igen!