Fel uppspelningshastighet

Talhastigheten i appen är jättesnabb! Hur får jag normal hastighet på talet. Har laddat ner igen men samma fel. Har en appletelefon. Tacksam för hjälp!
Cecilia Witt-Brattström

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    I vanliga fall är själva spelaren en liten list nedtill i appen, se röda markeringen på bilden nedan:

    Om du trycker på den listen, utom på själva knappen för play/paus (se gul markering) så öppnas spelaren i en ny vy där du kan göra olika inställningar. En av dessa är att ändra hastigheten för ljudet, se bild nedan. Välj x 1.0, för normal hastighet!

    Lycka till och hör av dig om det inte går att följa min beskrivning!

    Annika Webbmaster
  • Tack för instruktioner. Nu funkar det.
    Cecilia Witt-Brattström