Slippa pop-up om ny sida

Hur tar jag bort pop-up som meddelar att ni har ny layout. De börjar nu bli riktigt tjatigt efter någon vecka...
Dessutom reducerar det intrycket av förnyelsens fräschör, eller vad tycker ni?
Med bästa hälsningar,
Rikard Stenberg

Kommentarer

  • Hej!

    Har du klickad dig förbi de två pop up-fönstren en gång ock tryckt på "okej" på fönster nummer två (se bild), så ska de inte dyka upp igen.

    Vår sajt har dock ingen möjlighet att veta att du redan läst detta tips, ifall du besöker oss med en webbläsares "privata läge".

    Kan det vara detta som gör att du får se meddelandet varje gång?

    Annika Webbmaster