SR via Spotify?

Hej.
Jag brukar lyssna på SR:s poddar och program via Spotify.

Men de senaste dagarna så är det vissa poddar och program från SR, som jag följer, inte längre uppdateras när det kommer nya avsnitt...

Samma sak gäller Google Podcast.

Vad har hänt?

Mvh. Martin.

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Vi hade tekniska problem från natten mot torsdagen som inte löstes förrän på fredag eftermiddag, och dessa drabbade i synnerhet poddarna. När du skrev till oss var problemen alltså egentligen lösta sedan flera timmar från vår sida, men det är inte så förvånande om det fortfarande fanns problem med vårt innehåll i externa tjänster.

    Kvarstår problemen fortfarande?
    Annika Webbmaster