SR har SVTs logga

Hej!
Så här ser det ut på min dator när jag öppnar ett nytt fönster i Firefox, SR har SVTs logga. Det är ju lite knas. Visst borde det gå att ordna?

Mvh Linda AP

Kommentarer

  • Hej
    Det ser ut som att det blivit något fel hos dig - i min FF är det korrekt, och det är en bild som ligger på vår server, så jag vet inte hur de lyckats ta SVTs istället.
    Kan du testa att ta bort den (hovra över ikonen, klicka på de tre punkterna, ta bort historik) och se om det blir rätt när den kommer tillbaka?

    mvh