Appen spelar i fel hastighet

Appen talar jättelångsamt, går ej att lyssna på. Jag älskar radion o lyssnar alltid i mina lurar överallt.
Appen funkar dock på paddan.
Marie Grefberg

Kommentarer

  • Hej Marie och härligt att du älskar appen!

    Nu ska vi få den att låta normalt, för det som har hänt är att du har råkat komma åt ett hastighetsreglage.

    I vanliga fall är själva spelaren en liten list nedtill i appen, se röda markeringen på bilden nedan:

    Om du trycker på den listen, utom på själva knappen för play/paus (se gul markering) så öppnas spelaren i en ny vy där du kan göra olika inställningar. En av dessa är att ändra hastigheten för ljudet, se bild nedan. Välj x 1.0, för normal hastighet!

    Lycka till och hör av dig om det inte går att följa min beskrivning!

    Annika Webbmaster
  • Tack snälla för detta snabba svar ! Nu fungerar allt normalt o jag kan lyssna hela tiden ..hehe . vilken fin service , nu älskar jag radion ännu mer ..om möjligt ..hehe
    mvh
    marie G
    Marie Grefberg
  • Bra!
    Nu vet du dessutom hur du når supporten, om du skulle dyka på fler konstigheter.

    På tal om det vill jag tipsa om att vi håller på att bygga om appen, vilket kan förvirra något. Nu i maj kommer det en ny navigering (landade precis i min egen mobil!), vilket du kan läsa mer om här:
    Frågor och svar om appens nya navigation
    Annika Webbmaster
  • Tack , så bra att få den infon också .
    ja det är så skönt att veta att jag kan få hjälp när ngt strular . Nu har jag sparat länken så att jag snabbt kommer till dig nästa gång .
    har hört denna devis en gång som jag vill dela med mig
    radion är en god vän
    Tv:n är en möbel
    så rätt så
    Marie
    Marie Grefberg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.