Melodikrysset på dator: adressen sparas inte

När krysset är klart och jag ska skicka in så måste jag varje tillfälle fylla i namn och adress, trots att jag sparat uppgifterna.

Kommentarer

  • Hej Ann-Charlotte!

    Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med webbläsaren Safari på en Mac-dator. I Safari kan du ställa in så att kakor (cookies) raderas när du stänger webbläsaren, se här:
    Aktivera cookies i Safari på datorn

    Den typen av Safari-inställningar gör så att adressen inte kan sparas, eftersom korsord.se, som skapat tekniken bakom krysset, sparar dina adressuppgifter i just en kaka.

    Om du använder Safaris privatläge kan det bli samma problem, för då raderas också kakor. Läs mer här:
    Surfa privat i Safari på datorn

    Hoppas att detta hjälper dig att lösa problemet!
    Annika Webbmaster