Sonos visar en enskild podd i listan över SRs program

Hej, av någon anledning visas alltid podden för "Nicola Lunabba" alltid i listan över era kanaler i Sonos appen. Jag har inte lagt till den och vet inte hur man får bort den. För listan som visas är genererad av er... och det känns inte rimligt att en specifik podd ska ligga i den listan.

Bilden visar på Sonos appen på Windows men det är samma sak i mobilen även om det ibland är andra poddar som dyker upp.

Kommentarer

  • Hej Joakim och förlåt att svaret har dröjt så länge!

    Du är inte bortglömd. Vi som har hand om forumet kan inte svaret på detta själva, och har missat att vidarebefordra din fråga till de kolleger som bör kunna hjälpa oss. Nu har detta gjorts!

     Att svaret har dröjt är alltså mitt fel, vilket jag ber om ursäkt över - samt hoppas att jag mycket snart kan återkomma med ett riktigt svar!
    Annika Webbmaster
  • Mina kolleger är betydligt snabbare (tack och lov)!

    Vi har använt detta som en form av "tipsyta". Så här skriver de kolleger som arbetar med Sonos-tjänsten:
    Under sommaren visades där det senaste sommarpratet längst ner i menyn, efter sommaren har vi visat ett slumpat avsnitt från de mest populära avsnitten.

    Teamet har ännu inte bestämt om detta är något vi kommer att behålla. De håller med om att det är väldigt otydligt:
    Det kan ju vara lite förvirrande eftersom det inte finns någon rubrik (finns inget stöd för det tyvärr). Vi får nog diskutera det i teamet.
    Är dessa tips helt ointressanta för dig, eller kan det vara motiverat (nu när du fått en förklaring på vad det rör sig om och att vi tyvärr inte har möjlighet att ge denna yta en mer förklarande rubrik)?
    Annika Webbmaster