Hörde jag rätt? Ska Jerzy Sarnecki intervjuas på söndag?

Är det Jerzy Sarnecki som intervjuas ? Inget namn står i tablån. Jag vill meddela mitt nätverk i debatten om Rättsväsendet.

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Kontakta redaktionen eller Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se

    Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar och har tyvärr inte möjlighet att svara på den här typen av innehållsfrågor.
    Annika Webbmaster
  • Hjälp mig och skicka till rätt. Jag har prövat allt och ingen vet. Jag hörde med ena örat på information i P1 efter 10-nyheterna.
  • Ok, då lyssnar jag på P1 vid denna tid!

    Du hörde rätt, i en trailer i skarven mellan Ekot och Stil, hör jag:

    ...har en stor schäferhund och min pappa har en pistol, och jag får inte komma ut ur den här skyddade miljön. Undra på att jag är ett otryggt barn...
    - Möt kriminologen Jerzy Sarnecki i Söndagsintervjun.

    Bra att veta, om liknande situation uppstår igen, är att du kan backa i en kanals direktsändning upp till tre timmar, en funktion jag nu använde. Detta går att göra både på vår hemsida och i våra mobilappar. Om du vill att jag beskriver hur man gör (vilket alltså är sånt detta forum är till för), så berätta om det är mobil eller dator du kan ha nytta av funktionen på.

    Just för behovet att "lyssna igen" om man inte uppfattar vad som sades, finns det praktiska "backa 15 sekunder-knappar". Jag har markerat hur du hittar den på hemsidan, samt en pil till höger om volymkontrollen, genom vilken du kan fälla ut en större spelare, som i alla fall jag tycker är enklare att använda när jag vill backa eller spola framåt:

    Tipsa nu nätverket om detta - och trevlig helg!
    Annika Webbmaster