Min fråga syns inte i forumet

Hej! Hur söker man på sin fråga i forumet, om man utgår från att man inte hade länken. Har även svårt att se att andra skulle hitta till min tråd
videon förklarar mer

Kommentarer

  • Hej Adam!

    I detta forum skrivs det runt 1500 nya inlägg på ett år, men för att det inte ska bli för rörigt, är endast de vanligaste, eller mest aktuella, frågorna synliga. Ofta får de synliga trådarna dessutom nya rubriker, för att hjälpa andra besökare i forumet att så snabbt som möjligt förstå vad tråden handlar om.

    Övriga frågor arkiveras. Arkiverade frågor går knappt att hitta, om du inte har fått en länk dit genom mejlavisering eller på annat vis.
    Hur söker man på sin fråga i forumet, om man utgår från att man inte hade länken.
    Det enklaste är nog att posta en ny fråga i forumet och be om länken!
    Annika Webbmaster