SMS: 72250-p3-mellanslag-ämne. Hur?

Hej!
Får felmeddelande när jag ska skicka sms till P3, följer adresseringen som ges i programmet: 72250p3mellanslagämne
Men får som sagt bara felmeddelande. Hur ska det vara?
Paula

Kommentarer

  • Det är verkligen inte så enkelt att förstå vad som ska stå var, i synnerhet inte när man hör dem säga det snabbt i sändning.

    Du ska skicka ditt SMS till 72250. I detta SMS skriver du sedan P3 och ett mellanslag, därefter själva meddelandet, se bilden för exempel:

    Annika Webbmaster