Nyhetssändningar uppdateras inte

problem på morgonen på nyheter och sport.
ekot nyhetssändningar , nyheter kalmar ,kronoberg,stockholm,uppland.
Radiosportens nyhetssändningar,.
Detta är inte bra sveriges radio .
Det finns säkert ännu mera.
Senaste sändningarna om detta var senast igår.
Inte bra .
Jag lyssnar alltid på morgonen brukar för det mesta fungera.
Roger Stråhle

Kommentarer

  • Ajdå!
    Kvarstår problemet idag?
    Annika Webbmaster
  • Du Annika Någon sa till mig att det var skärtorsdag och då är det väl inga ordinarie program..

    En sak som jag inte förstår däremot varför man inte kan sända sportnyheter för sporten tar ju aldrig paus fast det är helg liksom.
    Sportnyheter är något jag saknar
    det är så få minuter per dag som man har sportnyheter Jag tycker det är tråkigt.
    Alltså sådan som man kan lyssna på.
    Roger Stråhle
  • Det var inte skärtorsdag, men väl Kristi himmelsfärdsdag, och det stämmer att det då är annan tablå än vanligt.

    Trots att det inte sändes vanliga sportnyhetssändningar igår, så har du rätt i att sporten som sådan inte tog paus. I appen finns det en nyhetsspellista med inslag från Radiosportensom ständigt uppdateras. Den listan uppdaterades även igår.

    Du når den via länken Nyheter i appens nederdel.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.