Fel ordning på Radiosporten dokumentär

Radiosporten dokumentär senaste programmet som är i 3 delar.
Så ska den översta vara del 3 inte som nu del 1 .
Om jag vill spela upp alla 3 i automatisk uppspelning så fungerar det inte liksom.
Spelaren går nerifrån och upp inte tvärtom.
Tittar man inte när man lägger upp så det ligger i rätt ordning.
Fixa detta fort tack.
Tänkte lyssna på detta snart.

Roger Stråhle

Kommentarer

  • Tack, jag ser till att de får veta att det fungerar bäst i appen om de byter ordning.
    Annika Webbmaster
  • Finns andra program också som jag lyssnar på dom ligger alla i rätt ordning .
    Så detta är en blunder.
    Roger Stråhle
  • Ja, det är förmodligen så att mina kolleger på Radiosporten inte fått rätt information om hur det ska vara.

    Det finns tyvärr även ett par äldre serier, skapade innan det fanns automatisk uppspelning i avsnittsarkivet, där de ligger i omvänd ordning, men här är det ju en ny serie som många vill lyssna på och därför extra viktigt att det blir bra!
    Annika Webbmaster
  • Redaktionen har nu lagt avsnitten i rätt ordning och tackar för hjälp att se problemet!
    Annika Webbmaster
  • Tack så mycket jag upptäckte det imorse redan👍
    Roger Stråhle