Skriva ut kryssplan

Hej. Jag försöker skriva ut kryssplaner för dagens melodikryss, men när jag klickar på "skriv ut våra kryssplaner" så hamnar jag istället på "lös melodikrysset". Det har aldrig hänt förut. När man håller muspekaren över länken så ser man också att "skriv ut våra kryssplaner" och "lös melodikrysset" verkar ha samma länkadresser. Någonting måste ha blivit fel i länkningen på eran websida.
Lars Löfwenberg

Kommentarer

  • Hej!
    Jag vet att det inte alls är samma sak som att lösa Melodikrysset under den vanliga tiden, men nu ska du komma åt kryssplanen här, både för att lösa krysset och att skriva ut det. Att länkarna leder till samma sida är alltså som det är tänkt att fungera:
    Lös Melodikrysset - Melodikrysset | Sveriges Radio

    På den sidan finns det en ljudlänk, Melodikrysset 16 – med med Annika Jankell, så att du kan starta ljudet från samma webbsida. Det går att lösa krysset till och med onsdag.

    Det är väldigt tråkigt att du inte kunde komma åt Melodikrysset medan det sändes, vilket beror på att vi hade stora tekniska problem i lördags, se här:
    Teknikstrul hos Sveriges Radio – yttre påverkan kan inte uteslutas - Nyheter (Ekot)

    Lycka till och hör av dig om du fortfarande inte kommer åt krysset!
    Annika Webbmaster