Senast lyssnad visas inte efter nätverksproblem

En bugg på nya Startsidan.

Om man tappar internet och sedan försöker läsa in Startsidan igen när man har internet igen så läsas "Senast lyssnat" inte in. Detta hände mig i helgen när jag hade telefonen i flytplasnläge som jag sedan stängde av och försökte fortsätta lyssna.

1. Stäng av internet (t.ex. genom att sätta telefonen i flygplansläge)
2. Gå till Startsidan -> Kanaler. Då visas felmeddelande "Vi kunde inte ladda innehållet..."
3. slå på internet igen och klicka Försök igen på Startsidan.
4. Sidan laddas om och allt visas UTOM "Senast lyssnat". För att få den att komma tillbaka behöver man klicka fram och tillbaka lite. Vore bättre om "Försök igen" -knappen inkluderade inläsning av "Senast lyssnat" också.
Christian

Kommentarer

  • Tack för denna observation, som jag förmodar att mina kolleger inte har möjlighet att åtgärda just nu, eftersom de har flera allvarligare buggar som behöver prioriteras högre. Jag kommer därför att sätta den här felbeskrivningen i en väntelista och rapportera in den når det finns bättre förutsättningar att vi kan ta hand om det.

    För det är ju en bugg och den behöver vi hantera.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.