Schweden Radio (Alexa)

Scheweden Radio i Tyskland när kommer skillen tillbaka?

Kommentarer

  • Hej Ralph!

    Amazon gav avslag på den tyska versionen vid senaste uppdateringen. Vi tror att vi hittat problemet de hänvisar till men har inte hunnit rulla ut en fix.

    För att få tillgång till skillen igen efter senaste uppdateringen krävs att den aktiveras via Amazons sajt eller via Alexa-appen. Förhoppningvis kan vi snart uppdatera den för att stödja tyska igen.

    EDIT: Fick ett förtydligande från utvecklarna om att vi i dagsläget inte har en lösning - det kan alltså dröja.

    /Maksim
  • Tack för svaret. Då är det bara att vänta
  • Hej igen Ralph,

    Vi åtgärdade det problem som Amazon gjorde nedslag på i den tyska versionen av tjänsten och skickade in den på nytt. Då högg de på ytterligare en sak som vi inte har någon lösning på för tillfället. Så tyvärr har vi kört fast där.

    Ledsen att jag inte kan komma med mer upplyftande besked.

    /Maksim
  • Nu har vi fått återkoppling från Amazon och kunnat skicka in en uppdaterad version. Vi håller tummarna för att den går igenom!

    EDIT: Den ska nu vara uppe igen!

    /Maksim