Samsung TV

Lägg till SR som app i Samsung TV.
Vore väldigt smidigt

Kommentarer

  • Hej Larsa!

    Det finns en app för Samsung-TV, som dock endast är anpassad för vissa modeller av Samsung-TV (tror de från 2018 och senare).

    Vi arbetar på att göra så att appen fungerar på fler modeller, men i och med att jag inte vet hur lång tid det tar innan det arbetet syns hos dig, hjälper jag dig gärna att hitta ett alternativt sätt att lyssna.

    Om du berättar vilka kanaler eller program de  första hand är du vill lyssna på, försöker jag gärna hjälpa dig med hur du enklast gör detta med en annan app redan idag.
    Annika Webbmaster
  • En app som kanske finns hos dig, är Mytuner Radio, där du kan hitta alla våra kanaler:
    myTuner Radio is now on Samsung and LG smart TVs
    Annika Webbmaster
  • Hej.
    Har en hyfsat ny TV Samsung Q8F 2019 men hittar inget där.
    Använder MyTuner appen, men man kan inte spola där.
  • Bra att du har hittat ett sätt att lyssna i alla fall!
    Annika Webbmaster