Android-appen saknar tablå för kommande dagar

Tablån för kommande dagar borta, gäller alla kanaler.
Har Androidfån.
Per Linnström

Kommentarer

  • Hej Per!

    Du har rätt, det är bara igår och idag som funkar just nu! Utvecklarna arbetar på att lösa det snabbt. Tills det är löst kan du använda tablån på vår hemsida (som fungerar bra på Android).

    Länken går till tablån för P1, men från P1-tablån kan du nå alla andra kanaler genom att skrolla nedåt på sidan:
    sverigesradio.se/tabla.aspx?programid=132

    Tack för att du snabbt rapporterade in det - och trevlig helg!
    Annika Webbmaster
  • Har  ni någon plan för att  få ordning på appen så att tablåerna  fungerar igen
    Konny Andersson
  • Hej Konny!

    Problemet är åtgärdat "bakom kulisserna" och kommer ut med nästa version av appen! Hoppas att du, tills dess, har möjlighet att gå via hemsidans tablå.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!
    Nu har version 24.3.1 av Android-appen, den med rättad tablå, släppts i betaversion. Den kommer därefter att "pytsas ut" till alla och ni bör ha fått den senast i början av nästa vecka.

    Vill ni få den versionen direkt, så är det enkelt att bli beta-användare:
    Testa nya Android-appar innan de släpps till allmänheten
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.