Önskar notiser om nya avsnitt

Saknar notiser om nya avsnitt för program jag följer. Saknas detta i appen eller är det jag som gör något fel? Har aktiverat pushnotiser. Använder Samsung S8 med Android 9.

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    I nuläget saknas möjligheten att ta emot notiser för de program som du följer. Det är således inget fel på dina inställningar utan snarare något som vi kan titta på att förbättra. Jag kommer att be utvecklarna undersöka möjligheten att få till en lösning på detta så att du kan få en notis varje gång ett nytt avsnitt släppts.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)