Saknar "Dokumentär" i P1 program A-Ö

Varför ligger inte programmet "Dokumentär" i P1 program A-Ö.  Det blir lättare att hitta programmet genom P1 program A-Ö:)

Kommentarer

  • Hej Sima!

    Bra att du testade en annan variant när den första inte fungerade!

    Problemet var nog att du söker på D, som i Dokumentär, inte på P som i P1 Dokumentär, vilket är det namn programmet har i våra listor.

    Jag hittar det på flera sätt. Dels genom att gå till Poddar & program: A-Ö och söka på P, dels genom att gå till P1:s program A-Ö och söka på P. Dessutom hittar jag det om jag går in under Poddar & program: kategori Dokumentärer

    Ytterligare ett sätt är att använda sökfunktionen på vår sajt och där går det att finna även om man missar "P1". Det räcker faktiskt med att börja skriva in namnet. Redan efter do blir P1 Dokumentär en föreslagen sökträff och när jag skrivit in dok är programmet den första sökträffen, se bild!

    Om du stöter på andra program som inte ligger under den bokstav du förväntar dig, så kan det vara just på grund av att namnet vi använder är ett annat än du tror. Ett lurigt exempel är vad vi (även i radiosändning) kallar Radioföljetongen, vars programsida har det något otympliga namnet Ljudböcker från Radioföljetongen & Radionovellen, och därför listas under L, inte under R.

    I sökrutan hittar du programmet även om du skriver in Radioföljetongen, eller rent av bara Följetongen, så testa gärna den vägen. Och om inte det heller hjälper, så vet du nu hur du når oss på supporten och kan få vår hjälp att hitta programmen!

    Annika Webbmaster