Pushnotiser trots avstängt!

Jag har stängt  av  alla pushnotiser utom viktiga meddelanden till allmänheten. Trots detta kommer flera ggr dagligen pushnotiser om programstarter vanliga program i P4. Ta bort tack.
Jag har alltid uppdaterad er app.
Kör på Android 6.0.1

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Så bra att du skrev hit, för detta är ett fel som du kan åtgärda!

    Du blir av med det genom att klicka i rutan för Lokala nyhetshändelser, avmarkera den kanal som är vald där och sedan klicka ur rutan igen. Detta är en bugg som vi har åtgärdat för den som laddar ned appen från början, men där det tyvärr fortfarande är fel för er som har haft appen en längre tid (om jag har förstått app-utvecklarna korrekt).

    Att du givit oss "rätt att störa dig" för viktiga meddelanden till allmänheten vill vi självfallet inte missbruka, och vi ber om ursäkt för detta fel.
    Annika Webbmaster