Programutbud i Sonos-app

Tyvärr verkar inte alla era program finnas i Sonos-appen. Tex saknas flera barnprogram som finns tillgängliga i er egna app (exempelvis Johan Glans Dinosaurie-program, men även andra program)

Kommentarer

  • Hej
    Det ska vara samma utbud, men självklart kan det finnas en bugg någonstans så att något inte dyker upp - men just Tony T-Rex hittar jag i vår Sonosapp om jag går till Poddar & Program - Barn 3-8 år och sedan scrollar ner till Sagor i Barnradion.

    mvh